Skip to content Skip to job search

Banen filteren

  • Land
  • Bedrijfsonderdeel
  • Soort rol
  • Locatie

Verhalen filteren

  • Retail
  • Head office

Grow Future Thinking.

Bereid je op alles voor.

Grow Future Thinking.

Dit is de naam voor al onze initiatieven die positieve verandering stimuleren, zowel binnen als buiten Superdry.

“Door onafhankelijk te denken, kunnen we positieve verandering stimuleren en het potentieel van mensen, gemeenschappen en verantwoorde duurzame praktijken vrijmaken in alles wat we doen.” (Phil Dickinson, Creative Director – Superdry, 2020, vertaald uit het Engels)

Grow Future Thinking

Onze Identiteit

Dit merkteken, geïnspireerd op een Japanse cadeauknoop, wordt gebruikt om onze Grow Future Thinking (GFT) initiativen te identificeren. Het belichaamt onze ambitie om het potentieel te creëren om dingen beter te doen, de juiste dingen te doen en positieve verandering te brengen.

Good doen betekent een positieve verandering teweegbrengen. Zo eenvoudig is dat. 

GFT staat ons toe dit te doen en nog een beetje meer…

Het traditionele denken uitdagen.

Als het niet kapot is, breek het dan. Als we nooit verdwalen, vinden we nooit een nieuwe weg.

Onze cultuur en warden voeden.

Onze oprichter gelooft in onafhankelijk creatief denken in combinatie met passie en een geest van avontuur, zodat we groots kunnen dromen en ons vermogen om positieve verandering tot stand te brengen, kunnen opschalen.

Zet je in voor zinvolle actie.

Doe niet zomaar iets, houd je er ook aan. Soms moeten we onze steun betuigen aan een bestaand momentum in plaats van ons eigen momentum te creëren, omdat het kan afleiden van reeds grootste initiatieven. Soms moeten we het momentum zelf creëren, maar we mogen nooit in een routine blijven steken.

Meld je aan, doe mee en wees verantwoordelijk.

Schep duidelijkheid over het doel, zodat mensen zich gemakkelijk kunnen aanmelden, mee kunnen doen en verantwoording kunnen afleggen voor hun inspanningen.

 

Er zijn 5 pijlers van GFT bij Superdry.

  • Mensen en Cultuur

    Het begint thuis. Hoe we ons gedragen en hoe we met elkaar en de buitenwerled omgaan, doet ertoe. Nooit eerder is er een grotere kans geweest om door openheid nieuwe normen voor uitmuntendheid te bereiken.
    Samen inspireren we positieve verandering in ons team door een geest van avontuur

    • We zullen de mal doorbreken om divers talent aan te nemen. 
    • We luisteren actief naar onze collega’s om ons te helpen in vraag te stellen via opiniepeilingen en onze ‘colleague voice groups’. 
    • Ons talentkader geeft prioriteit aan en viert diversiteit en inclusie.
  • Duurzaamheid en Milieu

    Het zit in ons DNA om het juiste te doen en veraantwoordelijk te handelen.

    Als merk met een doel verkleinen we onze sociale en ecologische voetafruk en investeren in de toekomst van duurzame mode. We willen delen wat we doen en samenwerken zodat we deze impact in de hele sector kunnen vergroten.

    Alles wat we op dit gebied doen, moet worden gevierd en gevat in één groot idee: Een wereldwijd erkend duurzaam merk zijn.

    • Alle 100% katoenen kleding naar biologisch of biologisch in transitie in 2025, alle katoen zal biologisch zijn tegen 2030. 
    • We zullen investeren in wat we van plan zijn te gebruiken, door een duurzame biologische sector op te bouwen door 20,000 katoenboeren te helpen over te stappen op biologische landbouwpraktijken.
  • Creatief Talent

    We hebben een overweldigende kans om het juiste te doen op creatief vlak en het te versterken. We duwen op een open deur.

    Beroemd zijn als een open-source broeinest van ideeën en potentieel.

    • In contact komen met invloedrijk talent en ambassadeurs in de creative, commerciële, mode-, sport-, kunst- en muzieksector. 
    • Talent sponsoren en ontwikkelen door kansen te bieden. 
    • Betrokkenheid bij klanten in gemeenschappen die we willen bereiken om ondersteuning te identificieren en te bieden. 
    • Onze creatieve projecten openstellen voor opkomend talent.
    • Authentieke partnerschappen aangaan met leiders uit de industrie voor diverse initiatieven op creatief gebied, niet alleen voor de camera.
  • Verantwoordelijkheid voor de toeleveringsketen

    Doe wat juist is, op een transparante en integere manier. Daag conventies uit en denk anders over onze partners. Als het verkeerd is, los het dan op en creëer gelijkheid en kansen.

    Transparantie, Respect en Waardigheid. 

    • Alle mensen die Superdry-producten maken, worden met respect en waardigheid behandeld en eerlijk betaald. 
    • Capaciteitsopbouwende middelen om Superdry en onze leveranciers in staat te stellen de juiste dingen te doen. 
    • Zorgen voor gelijke kansen, geen uitvluchten.  
    • Alle fabrieken voldoen aan onze criteria voor veiligheid, automatisering en duurzaamheid. 
    • Toeleveringsketens dit tot aan de bron traceeraar zijn, en biologisch katoen rechtstreeks van de boer met gegarandeerde eerlijke premie. 
  • Communautair Ondernemerschap

    Wacht niet tot je gevraagd wordt, doe de moeite. Ons wereldwijde talent inzetten om onze locale gemeenschappen te ondersteunen, waar ze zich ook bevinden. We kunnen allemaal doneren en bijdragen, maar laten we onze impact vermenigvuldigen door slim te denken.

    Doe mee. Laat de inspanning stralen.

    • Gebruik maken van onze rijkdom aan kennis en passie om goed te creëren.  
    • Doen wat we (het beste) kunnen om resultaten en positieve verandering te leveren. 
    • Een impact hebben op zaken die belangrijk zijn voor onze mensen en gemeenschappen. 
    • Toestemming verleend om het juiste te doen. 
    • Teams en gemeenschap opbouwen. 
    • Ondernemerschap inspireren.

Binnenin Superdry

Duurzaamheid

Wij streven ernaar om in 2030 het meest duurzame beursgenoteerde merk te zijn. Niet een van de. Niet bijna. Het Meest Duurzame. Zo gaan we het doen.

Lees meer

Veelgestelde vragen

We houden van nieuwsgierigheid. We houden ervan om vragen te krijgen. Hier hebben we een aantal van de vragen die we het vaakst krijgen beantwoord.

Lees meer

Cultuur & waarden

We weten waar we heen willen – en hoe we er komen. Onze cultuur, onze waarden en ons gedrag vormen de basis voor al onze handelingen, alles wat jij van ons kunt verwachten, alles wat wij van jou verwachten.

Lees meer