Ons merk
Bereid je op alles voor.
Bereid je op alles voor.
Iconische producten en silhouetten, gemaakt van eersteklas stoffen, gecombineerd met onze wereldwijd erkende designdetails en branding – en dat alles voor een prijs die ongelooflijk veel voor je geld biedt.
Samen hebben we een merk opgebouwd dat de wereldwijde kledingmarkt in recordtempo heeft opengebroken. We hebben marktaandeel weggehaald bij merken die al tientallen jaren bestaan. Maar we kunnen nog veel meer groeien.
We bevinden ons op een spannende reis, van een groot ongestructureerd bedrijf naar een gedefinieerde bestemming, gebaseerd op kennis van onze consumenten en hun stijlvoorkeuren.
Het bouwen van een creatief en productgericht merk om de eigentijdse consument met een stijlobsessie te inspireren en aan ons te binden – altijd.
AW20 was het begin van een evolutie. Op het moment dat we onze ambities realiseerden en een visie voor de toekomst van het merk creëerden.
Dit is een viering van de ziel van ons merk, de verhalen, het wereldwijde vakmanschap en de trots op onze uitstekende kwaliteit.
Wij staan voor integriteit, vertrouwen, stijl en verfijning. Onze toekomstvisie is mooi, minimaal en expressief.
Onze ontwerpen staan in het teken van de volgende generatie – op hun voorwaarden en met onze waarden. Nieuwe vormen en opvallende culturele referenties leveren een nieuwe mix van signalen op; het resultaat is pure energie.
Wij zien nut op een moderne manier en onze geavanceerde, technische Sportstijl combineert autoriteit, prestaties en passie.
Een collectie voor al onze eigentijdse consumenten, die voortbouwt op de fundamenten die ons merk groot hebben gemaakt en die de stijlen verder ontwikkelt die wij als pioniers hebben bedacht.
We weten waar we heen willen – en hoe we er komen. Onze cultuur, onze waarden en ons gedrag vormen de basis voor al onze handelingen, alles wat jij van ons kunt verwachten, alles wat wij van jou verwachten.
Lees meerWij streven ernaar om in 2030 het meest duurzame beursgenoteerde merk te zijn. Niet een van de. Niet bijna. Het Meest Duurzame. Zo gaan we het doen.
Lees meerWe houden van nieuwsgierigheid. We houden ervan om vragen te krijgen. Hier hebben we een aantal van de vragen die we het vaakst krijgen beantwoord.
Lees meer