FAQ categorieën filteren
Retail FAQs Head office FAQs
  • Worden al jullie vacatures bekendgemaakt?

    Alle openstaande vacatures worden bekendgemaakt op onze carrièresite. Als je op dit moment niets passends vindt, dan kun je je via de carrièresite aanmelden voor baanmeldingen. Je wordt per e-mail op de hoogte gebracht zodra er een geschikte vacature beschikbaar komt.

  • Moet ik via de website solliciteren, of kan ik mijn CV direct aan jullie mailen?

    Helaas kun je jouw CV niet direct naar ons mailen, alle sollicitaties moeten via onze carrièresite worden ingediend. Als je problemen ondervindt bij het indienen van een online sollicitatie, stuur ons dan een e-mail met eventuele schermafbeeldingen en een beschrijving van het probleem dat je ondervindt – superdry.resourcing@superdry.com 

  • Kan ik mijn CV afgeven in plaats van online te solliciteren?

    Natuurlijk! Kom langs in de winkel waar de vacature is waar je op wilt solliciteren en maak een praatje met een medewerker.

  • Ik zag een vacature op jullie website waar ik op wilde solliciteren, maar die is nu verdwenen.

    Hoewel elke vacature bekendgemaakt wordt met een sluitingsdatum, ontvangen we soms een zeer hoog aantal sollicitaties en dit kan leiden tot een vroegtijdige sluiting van de vacature. Om teleurstelling te voorkomen, adviseren wij je te solliciteren op de functie waarin je geïnteresseerd bent zodra deze bekendgemaakt is.

  • Ik heb problemen met het solliciteren naar een vacature via jullie carrièresite, wat moet ik doen?

    Sorry als je problemen hebt met onze carrièresite. Om je zo goed mogelijk te helpen, verzoeken wij je een schermafbeelding te maken van de foutmelding en deze samen met het vacaturenummer en de details van het probleem naar ons te mailen – tribepad.support@superdry.com 

  • Krijg ik nog iets van jullie te horen als ik eenmaal heb gesolliciteerd?

    Ja, we bevestigen de ontvangst van alle sollicitaties via e-mail, meestal binnen 24 uur na je sollicitatie. Houd deze e-mail in de gaten en als deze in je spammap terechtkomt, voeg ons dan toe aan je lijst met contactpersonen om te voorkomen dat dit nog eens gebeurt. Als we je gegevens hebben bekeken, laten we je weten of we je uitnodigen voor een gesprek. Soms laten we het je telefonisch weten, maar meestal per e-mail. Door het grote aantal aanvragen dat wij ontvangen is het helaas niet mogelijk om gedetailleerde persoonlijke feedback te geven op elke sollicitatie. 

  • Er wordt een nieuwe winkel geopend bij mij in de buurt, hoe kan ik daar solliciteren naar een baan?

    Als we klaar zijn om personeel te werven voor een nieuwe winkel, zullen alle beschikbare vacatures op de carrièresite verschijnen. Als je je hebt aangemeld voor ‘Baanmeldingen’, dan word je per e-mail op de hoogte gesteld zodra de vacatures op onze carrièresite zijn geplaatst.

  • Wat is het wervingsproces?

    Ons wervingsproces varieert naargelang de soort functie en het niveau van de functie. We werven via een combinatie van telefonische gesprekken, videoconferentiegesprek, face-to-face gesprekken, assessmentcentra en testen. Welk selectieproces we gebruiken hangt volledig af van de functie. Je kunt meer te weten komen over het wervingsproces door de informatie te lezen op de pagina’s hoofdkantoor en detailhandel.

  • Hoe hoor ik of ik een gesprek heb?

    Meestal hoor je per e-mail dat we je willen uitnodigen voor een gesprek. Om te voorkomen dat je een uitnodiging voor een gesprek mist, moet je ervoor zorgen dat onze e-mails niet in je spammap terechtkomen. Voeg ons daarom toe aan je contactpersonen. De e-mail waarin je wordt uitgenodigd voor een gesprek bevat alle details over hoe je jouw gesprek kunt boeken. Zodra je gesprek is geboekt, ontvang je een bevestiging met daarin het tijdstip, de datum en het adres van het gesprek en wat informatie over wat je kunt verwachten op de dag van het gesprek. Als er informatie ontbreekt en je nog een vraag hebt over het gesprek, neem dan contact op met de winkel waar je gesprek zal worden gehouden, zodat zij je kunnen helpen. De contactgegevens van al onze winkels vind je in de Winkelzoeker.

  • Hoe boek ik mijn gesprek?

    Je ontvangt een e-mail met een link naar ons online boekingssysteem, waar je het gesprek kunt boeken. Als je problemen ondervindt of hulp nodig hebt, neem dan contact op met de winkel waar jouw gesprek zal worden gehouden met behulp van de Winkelzoeker.

  • Wat moet ik doen als ik niet aanwezig kan zijn bij mijn gesprek?

    Als je niet aanwezig kunt zijn bij jouw gesprek, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Dit kun je doen door te bellen naar de winkel waar jouw gesprek wordt gehouden. De contactgegevens van elke winkel kun je vinden in onze Winkelzoeker.

  • Is het mogelijk om mijn gesprek opnieuw in te plannen?

    Als je niet meer aanwezig kunt zijn op de datum en tijd die je oorspronkelijk had geboekt, bel dan de winkel waar het gesprek wordt gehouden en zij zullen je kunnen adviseren. We zullen ons uiterste best doen om je gesprek opnieuw in te plannen, maar je moet er rekening mee houden dat dit om zakelijke redenen niet altijd mogelijk zal zijn.

  • Om bij het gesprek aanwezig te kunnen zijn, moeten er voor mij een aantal dingen worden geregeld.

    Als er speciale dingen voor jou geregeld moeten worden zodat je bij het gesprek aanwezig kunt zijn, neem dan contact op met de winkel waar je gesprek zal worden gehouden, zodat zij je kunnen helpen.

  • Mijn sollicitatie/gesprek was niet succesvol, kan ik opnieuw solliciteren?

    We begrijpen dat het teleurstellend kan zijn als je niet de baan krijgt waar je voor gesolliciteerd hebt. In ons antwoord op jouw sollicitatie/gesprek laten wij blijken of wij denken dat je opnieuw moet solliciteren.

  • Ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat mijn carrière-account wordt verwijderd, wat moet ik nu doen?

    Wanneer je solliciteert voor een functie, blijft je Superdry Carrière-account zes maanden op ons systeem staan. Als je besluit dat je jouw account niet meer nodig hebt, worden je gegevens automatisch verwijderd. Dit betekent niet dat je in de toekomst niet meer kunt solliciteren voor een andere functie, maar je moet dan weer een nieuw account aanmaken als je gaat solliciteren. Als je jouw account langer dan zes maanden open wilt houden, volg dan de instructies in de e-mail die je ontvangt om je account open te houden.

  • Ik heb een nieuwe baan gevonden en ik heb mijn Superdry Carrière-account niet meer nodig, wat moet ik doen?

    Jij beslist wat je doet met je Superdry Carrière-account. Als je geen informatie meer wilt ontvangen over functies en je het account wilt verwijderen, log dan in en volg de instructies op. Houd er rekening mee dat het resourcing team jouw account niet kan verwijderen.

  • Wordt mijn financiële situatie gecontroleerd voordat ik bij Superdry ga werken?

    Van sommige mensen die we een baan aanbieden, controleren we de financiële situatie. Om veiligheidsredenen eisen we dat van iedereen die bij onze financiële en juridische afdelingen komt, evenals van alle afdelingshoofden en directeuren, de financiële situatie wordt gecontroleerd. Alle aanbiedingen die op deze afdeling worden gedaan, zijn afhankelijk van de succesvolle afronding van dit proces. We doen dit alleen voor mensen aan wie we een baan aanbieden en we vragen altijd om schriftelijke toestemming van de aangeboden kandidaat voordat we met het proces beginnen.

  • IIk kan het antwoord op mijn vraag niet vinden in de Veelgestelde vragen, hoe kan ik contact opnemen?

    Als je hierboven het antwoord op jouw vraag niet kunt vinden, stuur dan een e-mail naar superdry.resourcing@superdry.com. We doen ons best om je e-mail binnen 48 uur na ontvangst te beantwoorden (ma-vr).